sobota, 3 marca 2012

Paleta barw

Kolejna odsłona mojej twórczości weekendowej. Tym razem w postaci zawieszki, która powstała z zamiłowania do malarstwa. Już od dawna planowałam ją zrobić i jakoś tak dzisiaj, niemalże o świcie, w moim malutkim warsztacie zostawiłam wszystkie inne rozpoczęte prace i zabrałam się za tą. Wisior wykonany z czystego srebra, ozdobiony cyrkoniami w różnych kolorach mierzy razem z zawieszką 3cm. No i nieskromnie przyznać muszę, że strasznie mi się podoba. To chyba moja ulubiona jak dotąd praca.

Przy okazji, w ostatnich dniach powstało również moje nowe logo. Długo nie mogłam się zdecydować, jak ma wyglądać i robiłam wiele prototypów, aż w końcu doszłam do wniosku, że jednak kółka zębate już się pojawiły i jeszcze nie raz się pojawią w moich pracach, więc będą bardzo reprezentacyjne. :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz